Saturday, March 7, 2009

episod 7 : 3.9.08

Jd sejak peristiwa ni aku dan die mule rapat.tp ms ni aku xtau umo die tua setahun dr aku, aku pelik gak pehal kwn2 aku panggil die abg. Tp aku xrase pun die mcm ‘abg’. Ish lupekan lah. Dan 3.9.2008 rasmilah hubungan aku gan die….

Walaupun bnyk cabaran yg die terpakse tempuh krn berkawan gan aku, (ramai xsuke aku sbb aku ‘penjual ikan’ haha. Tp dgn saba die selesaikan persoalan2 yg dtg merempuh dr setiap sudut seperti mereka xmerestui,dan extreme utk memutuskan hubungan aku gan die ni. Aku ms ni aku xtau la kejadian2 ni. Dah lame br aku tau… jd ade sedikit terkilan kerana ade beberapa kwn yg aku anggap xde mslh gan aku rupe2nye bermasalah gan aku. Hipokrit…sungguh hipokrit…

Satu hari die terbaca msj aku gan ex-boy aku ni. Jd perang dinggin mula meletus…mmg silap aku sbb xsettlekan gan ex aku ni. Jd aku terangkan kat die elok2 bg die phm… dan aku balik cuti semesta,aku g bersemuka gan ex aku ni utk kali terakhir… dan aku putuskan ms 2 jgk… kalo nak ikutkan syg,mmg pedih,sedih,haru biru hati aku ni berkecamuk,7thn 2 lame…

tp aku nekad dah, bia lah die cari dunia sebenar die. Aku xnak selame2nye die bergantung gan aku. Kalo aku hidup dgn die,aku xkan jd seperti diri aku sekarang ni.mungkin aku akan terus hanyut . Dan akhirnye terlerailah ikatan…..

Mungkin ade org kate aku zalim, biar lah,org xtau mcm mane aku memendam rase pd ex aku ni.sejujur2 cinta aku beri pd nye tp di buang sesuka hatinya. Ms dia perlu aku,dia kutip aku,ms die benci aku,dia buang aku, putus sambung dah banyak kali dah.

Benar ikhlas aku kate,sepanjang aku berkawan dgn die,sedetik pun aku xpernah memandang llk lain dgn perasaan.memandangkan hidup aku tertekan semasa 2, jd aku bergantung kasih pd dia saja.

No comments:

Post a Comment